19 april !

Three days OFF work nu, TJOHOOOO och skål på den du ! lala, en bit gött att inte har någon telefoone också, så ja ike kan bli inringd. haha ! Fast en bit lost är man ju allt utan telefone, tacka gudarna för facebook! haha !
Uppe med tuppen idag, jobbat sju till fyra ! Istället för halv tolv till åtta, så de tackar man ju ike nej nej till, en bito jobbigt att masa sej upp på morgon kvisten bara !

Blev inget städ igår, orkade inte det, hade verkligen en härlig söndag igår, så som söndagar ska va, gjorde aboslut ingen ting! Mer än att promenerade ut med timba och klämmde i mig min efter längtade kebab tallrik, som jag suktat efter i cirkus en vecka! Och smakade på årets först påsk must! och mumma vad jag gillar den läskeblasken! Hell no H20 !

Ikväll är det hockey bocky igen, inte mega mega intresserand, men det får gåå!
Är ju bara den avgörande matchen som är en bito spännande!

Pappa kom ike hem idag visst, flygen är inställda... sikken osis!

Hörs later , maybe tomorrow!

cyaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback