10 Februari

Hej allihoppa !!

Ledig idag, guuuv va gott ! Städade och fipplade igår också, så jag har det gjort ! Himmla skönt ! Nu är jag en bito rastlös bara för det ! Men ska väl pallra mej ner och sola lite, de vatt längesen nunu ! Försöka hitta någon affär som säljer hobby färg också, så jag kan måla och pyssla lite här hemma ! Undra vart jag kan finna sånt, panduro kankse?! Vatt inne på ekholm igår efter jobber, de va sisådär minst åtta personer som jag såg som jobbade där, typ en kund och så jag ! Och de oförskämmda jäklarna hejjade inte äns på mig, de frågade inte om jag behövde hjälp eller nått !! Där gick jag och såg helt vilsen ut, men de brydde sej inte ! Väldigt dåligt kundbemötande minann ! Så jag gick faktiskt därifrån !!!! uschanamej ! Inget Ikea folk där inte, där ett bra kundbemötande är en av den viktigaste delen !

Dags att röra på påkarna!

Later. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback