Cold Dessert!

Hej allihoppa !

Hur mår ni?! Här rullar de på sakta men säkert, en del som hänt de senaste! Och har egentligen massa att ta tag i för att livet ska kunna rulla på lite fortare än vad det gör. Men de orkar jag inte just nu!

Igår hade vi tjejkväll här med food & vin och trevlans sällskap! Mysmys!
Vatt ledig idag, så unnade mej en tok lång sovmorron och sedan impuls shopping på staden! Tok bra! Snart vankas det kväll igen, och inte vilken kväll som helst! hoho ! Ska ta mej en promenix med Timba min lilla bus innan jag flyger vidare ut i kylan! Brr ! Tack och Lov min underbara vinterjacka som jag investerat några tusen lappar på! Det är deffinitivt behövligt ! Timba hatar denna kyla och snö! Stakkan, jag får slåpa med han ut på promenad varje gång! Plutten lilla !

Imon blir det work och sen kvälls fika med mina fina, Malgot & Lisa! Tindra bus med förståss! Hon är för söt! Hjälte mej att hacka grönsaker igår minsann, eller jaaa. Hon satt på golvet å lekte med Timbas leksak o höll mej sällskap iallafallen :)! Inte illa pinkat!

Imon är det ingen vanlig dag, för det är DIN födelsedag, buhuuu! Jag missar den i år, likaså förra året! Så är väl dags att vanka vidare! Uschaanamej, jag vet ingenting längre..! But But, Congratzz!

Fatta att jag varit utan dator i över en månad, nästan en och en halv typ! Jag är såå jävla bra! Och behöver minsann inte dator heller, ganska gött utan! Livet forsätter ändå lixom.. Eller ?!

Jag har en bito ont i magen! buhuu!

Tack o Hej.



i love this sång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback