Work work work.

Dagen på jobbet har gått bra, inte det roligaste med stängning, men den har flytit på hyffsat fort iallafallen :)! Är dock lite bitter för att jag missar utgången ikväll med mina fina vänner!! Men de känndes lite sent och stressig plus att min sista buss hem ikväll går vid klockan 12 !! Aldelles för tidigt!!! De vatt mest där skon klämmde, annars hade jag redan nu vatt och pimplat vin med de underbara!

Men istället så sitter jag här i min ensamhet och myser med min andra underbara! Och kollar på efterlyst! Funderar på Mästerkocken på tv4 play sedan!

Skummt med, att jag fått ett Avi från posten idag?! Vad sjuttsingen kan det vara?! Jag betalade ju min vunna tradera auktion idag vid typ tio, så det kan omöjligt vara de eller?! Galet nyfiken alltså!! Ska väl inte hoppas på för mycket nu, men vem vet. Kanske från en hemlig beundrare =)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback