Du har ögon av kristall.

Nu ska jag strax bege mej ut till Norrahammar för 75 års kalas, eller egentligen 150 års kalas. Eftersom både Farfar och Katten fyller 75 år! Smart att slå ihop kalasen, så man slipper ha två stycken :)!

Det va kul att träffa dej igår ♥! Hinner inte med något besök idag, så hoppas de blir av imorgon! Sen tänkte jag börja jobba på Måndag igen tror jag, varit hemma cirkus en vecka nu! Känner att jag behöver jobbet, för att träffa folk och tänka på annat ett tag..! Innan jag blir en aldelles för lat soffpotatis.

Igår kväll sen vatt de food dags med fina vänner & äntligen kunde jag äta utan att spy upp det igen! Så fräsch har jag varit det senaste!

Känner inte redigt för att åka och vara social mot hela tjockka släkten nu, men åker väl dit en stund iallafall!
Sen hoppas jag på att M & A kommer och håller mej sällskap i kvällsingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback