Vem dancar kurudo?!

Hallå allihoppa!

Jag är super trött efter tre dagas jobbande! Pjuu, men nu återstår bara en jobbdag kvar sen är jag finally ledig igen, i tre dagar :)! Gisses så skönt! Men guuv vad jag älskar mina jobbakompisar! Vi har jämt så galet kul på jobbet!! Idag bakade vi paj till rasten med hallon, jordgubbar och blåbär, mummms! Själv klart en massa vanilj sås till det. Den blev grymt god! Och så gjorde jag hemmagjord chocklad mousse! SÅ himmla simpelt och SÅ gott! Använde mej av apelsin choklad! Det smakade ypperlit ! Så mycket har vi att göra på jobbet nu för tiden..

 Och Igår på jobbet så hade finaste Anisa med sej mina favvo bullar till jobbet, hon hade bakat hemma och hon vet att ja älskar dessa bullar! Så hur fantastiska jobbar kompisar har jag inte?! Jag är nog ganska fantastiskt jag också, för igår gav vi en present till Lina. Bara sådär lixom. Det gör så himmla mycket med sånna små grejjer!!

Ännu ett vuxen poäng till mej är att jag skippade går kvällens utgång som erbjöds!! Hurra för mej!

Kompis det går bra nu!

Nu ska ja hoppa in i duchen, kankse vila en svänga också..
Ikväll kankse vi beger oss bort till Grannen än sväng, om jag orkar hänga med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback