Allting har förändrats.

Tänk vad livet helt plösligt bara kan förändras och helt plösligt bara vända?
För en vecka sen satt vi här och hade Top Modell premiär?!
Men allting händer ju av en anledning sägs det ju? Eller?

Men iallafallen hur som haver, nu ska vi strax mysa ner oss i Soffan och kolla på avsnitt nummer två :)! Personen är så illa tvungen helt enkelt, haha! Vatt tvungen å ta på mej min Ikea fleeace, för jäkla kyligt här asså! Men lite tända ljus på det så blir det tipp topp :)

Ser fram emot två lediga dagar! Wihoooo!!
.


Hur kunde ni göra så mot mej?
Jag skulle aldrig nånsin göra så mot er.
Så förnedrande.
Ni kallade mej nånting, jag hörde rätt!!
Jag glömmde det direkt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback