Det är gött å leva här i min del av stan!

Jajjemen Jajjemen i min del av stan. Lalala!

Jobbet har flytit på fin fint idag. Börjar sju nu tre dagar irad, inte mej emot :)! Men kommer väl har no nade energi kvar på Fredag dock!

Planerna ikväll va Murpyhs. Men det kokade ihopp sej lite, kan ike lämna Timbabus så tidigt som planerna vatt eftersom jag inte hade nån Babysitter som ja trott.. Så jag hade en ypperli plan, trodde jag! Haha. Att vara här först så han slipper vara själver så länge. Men det blev projekt hit och projekt dit! Så bestämmde mej för att skippa dethela istället, vill ike ställa till gadrobs och byrå bekymmer lixom! Börjar ju ändå sju imorgon! Så kanske lika bra :)!

Men de är frågan om jag kommer ångra mej bittert idag, och om ja drar dit ändå så kommer jag väl ångra mej bittert imorgon? Vilket Ilands Problemo!

Men ser iallafall fram emot en Ledig helg :)! Wihooo!
Blir nog lugna gatan på Fredag dock så man är taggad inför lördag, då det antingen är FörFest på Topra eller Inflyttnings fest på Dalvik.

Nu får jag släppa mej från Andra Avenyn ett slag och bestämma mej för kvällen. Tiden börjar ticka på!

Tjao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback