Det finns en annan sida!

Hänt en sjukt jobbig sak idag :(!! Usch Usch Usch.
Mina tårar bara faller som vattenfall.
Finaste Finaste du!!

Inte nog med det så fortsätter tydligen dramat!
Jag vet fortfarande inte den stora anledningen till detta ståhej?
Men att folk kan va så elaka mot en annan männsika?
Det förstår jag inte! Och kommer aldrig förstå.
Att trycka ner en annan männsika så mycket och stampa på äns hjärta gång på gång. Fula ord skrikandes efter än, Elaka blickar, Knuffar, Dumma kommentarer, Skitsnack, Hot hit & dit..

Jag orkar faktiskt inte mer.
Jag orkar inte bygga upp mej själv igen, orkar inte göra mej själv hel.
Ni har lyckats, så kan ni lägga ner nu?
Om inte kan ni iallafall berätta varför? Är det för mycket begärt?

Det är bättre för alla om jag checkar ut, tar ett kliv och lämnar mitt liv.
För nu orkar jag inte mer.
Ni kommer ju ändå inte sakna mej!!

Jag saknar det som inte finns.
Lev i Nuet, för det kanske aldrig kommer en morgondag.

Kommentarer
Postat av: äliin

<3

2012-02-13 @ 15:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback