Don't waste my time.

Plockat iording en bit här hemma nu! Ypperlit! Dammsuga & Torka golven är det ingen idee att jag gör föräns på Lördag, då det vankas hemliga bestyr, wihoooo!! Slog givitvis av min nagel, för att jag skulle vara lite extra noggrann! Typsikt som satan! Men den ska fixas redan imorgon!

Planerna för morgondagen fylldes genast på!
♥ Läkaren
♥ Systemet, på börja en ny omgång till min vas (som inte ska drickas upp,haha)
♥ Söka efter Vita rosor, då mina andra har visnat.
♥ Lämna tillbaks ett par byxor. (Har ju trots allt två par av dem fast diffrent size)
♥ Fixa Nagel
♥ Jobb
♥ Handla på IKEA (Behöver en ny Ludde, då timba grisat ner den andra totally)
In på A6 och köpa min undanlaggda topp tror ja
♥ Möjligtvis middag på kvällen, mys!

Nu blir det kolla Big Brother Repris. Kul att jag få ligga ett avsnitt efter alla andra hela tiden. Då min TV Box återingen har fuckat ur och vägrar sammanbeta. Trött jag blir!!!!!



Chipp Chipp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback