Without you.

Inte blivit någon uppdatering på ett tag nu! Men har inte haft värken lust eller ork! Men ni har väl inte saknat mej ändå?
Inte mått så bra de senaste, mår väl inte tipp topp nu heller ioförsej! Men det blir vad man gör det till.! Mycket som händer just nu runt omkring.

Så vad har denna veckan haft att erbjuda?
♥Träffat Familjen
♥En massa samtal med min Far (lär få sky höga telefon räkningar)
♥Träffat finaste E, en massa massa prat och pepp talk. Precis vad jag behövde!
♥Alla hjärtans dag spenderades med Fika &  Bio med fin fint sällskap :)
♥Jobbat med underbara jobbavännor.
♥Haft en dagars kräksjuka! Inklusive torkat spyor. Uschanamej!! Som resulterade i nu tre dagars konstant illamående.
Men idag har jag iallafall kunnat pilla i mej lite mat.
♥En brak förfest ala Huskvarna igår med fint folk :). En tipp topp utgång på det också! Med klackarna i Taket :)!

Tar ingenting för givet, är nöjd med det jag har!


Ett erbjudande som man inte kan Tacka nej till ju :)
Så, dags att kila och ha myskväll till BigBrother!
Äntligen börjar det!!! Som jag längtat!



Kommentarer
Postat av: Mia

Deva ju super nice! Finns de kvar ? De e baara bra här själv då ? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback