Up an Down.

Att de lediga dagarna jämt springer på så fort. Jag hinner ju knappt vakna innan dagen är över igen! Nu är jag hundvakt åt Bella Bus igen, så jag vet en som kommer somna som en stock sedan, så som de busar :)! Fast de är lugnare än vanglit faktiskt, helt slut ifrån gårdagen tippar jag.

Tänkte pallra mej en sväng till Alec där systrana Graaf håller hus, men jag gav mej på att plocka iordning lite här hemma och tog tag i min rena tvätt, de kan va de tråkigaste att hänga in den i gardroben? Eftersom man måste mecka med plats och hänga typ tre linnen på samma Galge. Projekt! Vips så va klockan eftermiddag. Vad hände där? Men nu är jag strax färdig städad.! Huua.

Undras vad som händer ikväll? Jag är sugen på våfflor!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback