En kväll utöver det vanliga!


Haft en tipp topp dag på work, smärtan har dock inte lagt sej ännu! Jag knaprar mina piller! Ajaj!

Sedan blev det visst en kväll utöver det vanliga! Haha! Jössös!! Upp på scenen på Rim Fm festivalen framför tusentals människor för att hämta ett pris! Haha!! Som Jönköpings "bästa en hands minigolfare"!! Presentkort på 2000 spänn på macdonalds! Undra hur mycket jag skämmde ut mej egentligen? När de ville att jag skulle dansa in på scen? Big Nono! haha! Men äsch, man lever bara en gång! Jag och min pom pom som ja fick bjuder på det!

Fick iallafall hänga backstage med kändisarna :)! Med mitt aldelles egna backstage pass! Höhö! Smaka på Rixfm's programledares vatten, för jag vatt grymt törr i munnen innan jag skulle gå in! Lite nervös mån tro? Det roligaste va att jag trippade iväg med det enormt stora presentkortet! Haha. Men då kom dom springandes efter mej när ja kommit ut ur backstagen. Hallllååååå, vi ska ju byta! Jahaaa?! hahaha! Ibland tänker jag inte längre än vad näsan räcker asså! Så blev presentkort sedan istället för en stor stor check!

Efter det så blev det givitvis en runda till Macedinken för käk hos mor! 1800 kronor kvar!

 

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback