14 oktober.


Pizza eller kebabtallrik eller kanske ska man för omväxnlings skull ta lövbit med pommes? De gör man ju typ aldrig, så de kankse skulle va gott?
Jag kan inte bestämma meeej ! Alltid samma problem när ja ska käka nått sånt.
Så säger man den gången när man tar pizza men nästa gång tar ja kebab dåe,
men sen nästa gång så blir det samma gamla problem igen, svårt val faktiskt.
Till pizza får man ju ioförsej pizza sallad, som jag har börjat käka nu på senare tider. Bra av mej måste jag säga, inte mycket ja gillar, inte mycket ja testar.
Men de vågade ja mej på.
Varför får man inte de till kebabtallrik? Snålar dom eller passar de bara till pizza?
Fast till kebabtallrik får man ju lite go sallad, en gurk skiva, lite go lök och en äcklig tomat klufta, och en stark liten pepparoni. De är ju också gott !
Nästa problem är om jag ska ha Fanta eller Cola?
Sprite är rätt gott också för de dricker man inte så ofta.
Men en sak är säker iallafall de är godare att dricka på burk en på flaska !
Men nåja, pizza eller kebabtallrik (utan sås), eller en go tunn lövbit ?
Är den go föressten?
Kankse kan testa en ny pizza annars ? Äter ju bara hawaii..
Fast vilken ska man testa då?
hrmf. Det går mej på nerverna.

Vilka små problem vi har som man gör så stora? Ät och va glad !
Och man kan inte komma å säga "tänk på barnen i afrika"
Dom får inte resterna eller nått vilket fall, så de är bara fjant !

Nee, Nu ska ja bekymmra mej vidare..
Måste snart ta mej ett beslut innan magen springer iväg.

morr !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback