16 augusti

Jaha idag hade jag bara cirkus 60 stycken besökare på efterfesten, de trappas neråt. Undra hur många som fått de där gb inlägget? Som inte är skrivet av mej överhuvud taget. Iallafall min lediga dag idag efter 5 dagars jobb bestod av ja jobb. Kallkök/Cafe. Men de va ett glidar pass, 9-15. Så de gick aldelles utmärkt. Imon blir de jobb kallkök/line 13-19.30 sen är det bye bye sweden på lördan :D.. Så vet i sjutton inte när jag ska hinna med att packa? Senare problem helt enkelt. Han också hunnit med att tvätta lite idag, de behövdes kan ja lova. Så nu har jag iallafall lite kläder att packa ner. Lekt med Heléne lite också, mycke trevligt. Hon har slingat mitt hår. Tack raring :). Vilket som inte skulle bli gjort utan henne.
Jag och Cajsa tänkte att vi skulle ut och cykla innan, men värken vädret eller tiden fanns, det verkligen öste ner sen. Plus att min dunder cyckel har blivit stulen :(. Blir så trött på dehär. Så de hade väl slutat med att Linda fick sitta på pakethållaren, haha. Kankse tur att de regnade? För de minnerna man har ifrån pakethållare är ju ingen höjdare precis.

Ett år med älskligen idag iallafall, inte träffat han ett endaste dugg idag :( !

one day left


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback