21 november

Kolsvart när man åker till jobber och kolsvart när man åker hem, fy vilken skam egentligen, Det är mörkt helaste tiden, man blir enbart trött och seg av detta mörkret. Hoppas snön kommer snart och lyser upp lite, fast brr vad kallt det kommer lbi då, har ännu inte handlat mej en varm gosig vinter jacka. Ett måste snart. Ledig imon, ooh yes, Massa med sovmorron kommer väl förmodligen vakna uber tidigt bara för det. Men jag ska iallafall ligga och njuta när Chrill åker till jobber vid tjugo i sex :) ! Utvecklingssamtalet idag gick bra, det var inte så hemskt som jag trodde, De tog väl cirka två timmar, tiden näst intill flög förbi, vet inte alls vad vi pratade om så länge? Men linda i ett nöt skal slarvade givetvis bort lappen igår efter jobbet så kunde inte kolla igenom så värst noga. Men de löste sig ju !Vill fika med mappelen snart, men det får väl hinnas med nästa vecka?

Jag vill åka till Kostaoutlet, tror att man kan finna sig massor med bra och hyffsat billiga julklappar där även lite stuff till mig själv!. Ta mej dit någon :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback