26 november

Gud vad trött jag är, men ändå sitter jag här. Fast man är ju tvungen attuppdatera sej lite då och då. Ska väl gå å kosa ner mej strax, börjar sju imon, värsta tidigt. Fast himmla skänt att sluta fyra faktiskt då har man iallafall dagen framför sej. Himmla glad att jag slapp det nya kassa systemet som vi skulle börja med idag, puuh ! Ibland är jag för bra på att slingra mej undan. Fast slingrade å slingrade var det väl inte riktigt, det var väl mer så att jag inte har kassa så ofta, men de behöver ju inte nämans!
Imon blir det italienska biffar med rostad potaits. Plus något veg plus något alternativ.

Var preics hos Jessica för en stund sen, satt bara och tjötade lite, det behövs ibland ! Hade gått jätte bra på hennes första dag på nya jobbet idag. Jag ska köpa massor med smycken av henni ;) ! På tal om något helt annat så lyckas jag verkligen med på tok för mycket. De korten som jag skickade tillbaks till extrafilm, det har tippat ner i min brevlåda nu igen ! hahaha. Egentligen är det kul eller det är kul, fast nu kommer räkningen bli betald ännu senare än vad den skulle. ! inte braa !

Nåja lägg dags. Puss och kram för nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback