11 oktober

Inte redigt hunnit med det jag skulle idag, inte mat med Chrill och inte leka med Elin, de får helt enkelt hinnas med i helgen ! Har helt fastnat framför datorn kollar på avsnitt ifrån andra avenyn ! Så tok bra ! Bara sex avsnitt kvar nu, jag tröttnar aldrig ! Har iallafall hunnit med att leka med Annie lite varit på rusta, öb, coop, apoteket, fikat och tillslut öb igen ! Hon har handlat de "sista" behöver ha grejorna inför den 6 månaders resan! Guv vad länge det låter. Hon är nog den som har störst beslutsångest av alla jag känner. Står och velar hur länge som helst, till och med om vilken tandkräm hon ska köpa :) ! Haha. Det måste ju vara både ekonomiskt, praktiskt och helst smått eller hyffsat platt så det inte tar så mycket plats, tur att jag inte har sånna bekymmer ! Ska lägga mig och kolla på lite fler avsnitt nu sen ikväll blir det film med Annie och Jessica, mat också kankse? Det tackar ju jag aldrig nej till !
Känner verkligen inte för att jobba imon, halv tio till halv sju ! Jag som hade tänkt att fira mej själv lite imon, men kunde inte byta bort morgon dagen så jobbar jag hela helgen, så får väl skjuta upp den yttiligare någon vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback