13 oktober

Dehär blir en hel lugn helg känns de som. igår blev de idol och macdonalds mat var typ mega trött somnade väl efter idol och vaknade lite halvt lagon till utslagningen sen somnade som en stock igen! Många bra i idol i år faktikst ! Ikväll ser de väl ut ungefär likadant, utan idol då förståss. Men lugnt lutar de mot, började egentilgen klockan sju imorgon men bytte det med Johanna så jag börjar nio istället ifall ifall, visserligen slutar jag vid fem nu istället för tre, men de gör mig inte så mycket på en söndag faktiskt ! Ska väl bege mig mot vip och hyra någon rulle, undra om jag ska vara så nyttig och gå eller är jag en lathund som tar bussen? Skulle lånat en lipfilm av Timpa idag, men glömde ta med den hem ifrån jobbet, bananer också! Men får lipa lite imorgon istället.

Precis pratat med Pappa, han har köpt en resväska till mig, äntligen så slipper man att dra på farmors gamla fula som är täckt med klisterlappar, haha !

Vip dags,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback