25 oktober

Idag damp det ner två stycken avi i brevlådan :), glad blev jag. Gick till Linneas tobak och hämtade ut dom, ett paket med massvis med kort och ett paket med min halloween outfit. Korten var väl lite av en tabbe, fått en himmla massa dubbletter som jag fått betala för men inte betsällt, vad i hundan skulle jag med så många biljetter till. Beställde 309 kort men de stog 464 stycken, så resten är dubbletter, surt för mej asså. Men min outfit är kanon, något rätt ganska mycket kort, tackar gudarna för underkjolen. haha.

Nu är det bara ett fotoalbum som behövs så jag får rum med alla mina pictures :)
Ska väl försöka få med chrillidill till a6an. kan bli hårt svårt.

Varit och kollar på rickards och deras nya lägenhet idag också :) ! Torpa it is.

Jobb i morgon, annars ledig hela helgen, sikken tur att vara ledig löningshelgen och långlörda !
Inte mkt planer för helgen ännu, till Cajsa på lörda möjligtvis :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback