30 oktober

Hemkommen ifrån worket för en liten stundsen, mycket folk idag också, Sägs att det är mycket folk för att alla barn har höstlov, men för tusan nått jag inte förstår mig på är att föräldrarna har väl för sjutton inte lov också? Vissa kanske har tagit ledigt ioförsej, men ändå. Jobba extra nu onsdag kassa och torsdag kallkök/line. Skönt med lite extrra klirr sen iallafall :) ! Gaah, måste köpa mej någon inflyttnings present till rickard, marielle och theo också, tänkte köpa tre jätte tjusiga tavlor, men då har ju dom gått och köpt typ lika dana som jag tänkte köpa själva. Hum, så vad kan ja köpa nu? Tåls att filura lite på.

Blivit utmanad också, får väl ta och klura lite på den..
För övrigt så är det en som kankse ska köpa ett tränings kort snart :), fast orkar jag det? På racket centrum också dessutom, det behövs ju dunder mycket enerig bara för att orka ta sej dit. Fast de är ju super super billigt nu !

Annars inget kul att skriva mer todaaay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback