9 oktober

Det "seriösa" farvälet vi skulle ha i morgon blir på O´learys. Det gick väl sådär med maten, filmen eller fikat.. Men o´learys duger fint för mej också. Bara dedär med "hejdå vi ses om ett halv år kommer sakna dej nått grymt ha de super bra nu ta hand om dej"  grejen inte glömms bort bland allt vimmel.. De märks iallafall att min lilla Beckii är hemma i Jönet, träffat henne two times idag. Först på ikea sen på a6 :) ! Och imon blir de sallad på kadde paus i hope? Gick en snabbis på a6an efter jobbet, bytte peak tröjjan :) och letade för hastat efter ett svart tub topp/linne, Men hittade inget alls :(, vill verkligen ha ett sådant, någon som vet var de finns ? Tänkte att jag skulle vila mej ett slag, som sagt de tar på krafterna ätt vara uppe innan tuppen! Frostigt och kallt i morse också =/. Var tvungen att skrapa rutorna på Chrills bil, han är så envis och ska sitta i bilen, ha på fläkten på full fart till det går bort av sej själv. Men kännde inte redigt att jag hade den tiden idag. Men hade han någon skrapa? Ikke så fick skrapa med mitt kort utan vantar, brr !

Bjussar på lite bilder ifrån fredagen,
Nähä det gick visst inte just nu, bloggen vill inte ! Envisa skit!
Nu funkade visst ! Haha. Here the come.


image274

image273

Den sista bilden går fasiken inte att få upp, ta den senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback