8 april

Sitter här och väntar på att gullet ska sluta jobba och komma till mig för att kolla på en film jag hyrt, ledig imorgon, så man får ju passa på att vara uppe hela natten, Även om jag kommer somna som en stock direkt efter filmen, i mitten om den är kass! Fikat sallad med Elin också, himmla trevlans. Fast inget slår den jag åt i göteborg, mumms !

Jädrans lugnt idag på jobbet alltså, lite segitt att gå elva - åtta då, fast tiden gick ändå hyffsat snabbt ! En kund blev så himmla nöjd över hur han hade blivit bemött, så han ville till och med prata med köks chefen och berömma, Det var jag som serverade han. Hoho. Guld stjärna till mig ! Han va rullstols bunden stakkan, han sa att han aldrig blivit så bra behandlad för att han sitter i rullstol som idag. ! Jag gillar nöjda och glada kunder ! Förstår dock inte hur han blivit behandlad på andra ställen då? Klart man hjälper honom med brickan? Det är en självklar het, iallafall för mig !

Imon ser jag fram emot en riktig trevig tjejkväll, Först Bio vid sex tiden, tjugosju dresses, en riktig girly film, vidare för att äta på Jensens vid nio tiden och några cider/drinkar på det sedan kanske vidare, ååh så bra ! Jag föreslog att jag skulle dra med alla till C, fast de va inte så uppskattat, konstigt nog :) ! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback