25 Augusti

Cash på kontot igen, woho ! Strålande berra ! Och mitt B kort är återfunnet, hade visst äns inte med mig de ut i lördas, hur sjuttsingen kan man gå ut utan sitt bankomatkort? De förstår jag mej inte på, men har man en liten glömmsk hjärna så har man ! Iallafall ska försöka snåla lite denna månaden, tror dock att ja redan har misslyckats, med mina skor som är på väg, mobilräkning, kortframkallning och mina klännigar som jag vill ha NU ! Jädrans länge jag väntat alltså, de är tillochmed slut på hemsidan, så undra om ja får några =/, ! Bajs. Jobbat idag, otroligt lungt alltså, Jag och Berra satt ute i de strålande solskenet och åt pannkakor på rasten, snacka om gott?

Ledig imon, och min ansökan måste va inne då ! Skulle egentligen varit inne idag, men jag är så jädrans dålig på sånt där och mega dålig på att ta tag i saker i tid ! Men bättre sent än aldrig eller hur?
Hrmf. Jag gillar inte sånt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback