31 augusti - NYÅR !

Hem kommen för en stund sedan, ifrån gårkvällens bravader ! Bestämmde mig tillslut för att gå på tjugoårsfirandet ! Och det gjorde jag helt rätt i ! Började med förför fest på kålgården vidare till Torpa på förfest vid sex och sedan till happybirthday barnet ! En kalas bra kväll verkligen ! Blev en sväng till olearys senare på kvällen också ! Trevlans !
Och mina nya finfina vita converse skor, vart inte så vita längre såg ja nä'r ja vaknade i morses, attsingen ! Men de fick bada med mig innan, så de ser lite bättre ut nu :) !

Nu har jag iallafall hunnit duscha och ätit och snart är det dags att pallra sig väg igen !
På årets första NYÅRS fest ! Måste erkänna att jag är lite seg i huvvet och kroppen, men va fasen en dag till står man ut !
kommer väl förmodligen ha lite skallevärk på jobbt i morgon, men så går det när det är nyårs fest på en söndag. Fast de blir väl hyffsat lugnt i dag ändå tror ja !

Näpp har inte tid att sitta här och glo måste fixas !

Hej sålänge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback