21 februari

Blir trött på dehär.
Varför ska jag egentligen deppa över något, när du äns inte bryr dej?
Jag vet, det är inte slut, inte vad jag vet iallafall.
 Men ibland känns det som om att det verkligen bräns.
Ni vet när man leker en lek och säger det bräns det bräns om man är nära föremålet.
Det känns som det bränns riktigt mycket nu alltså. Men ja vet inte,
Du kanske inte menar det, att vara såhär, .?!
Det kanske bara är en vanlig svacka som det är mellan saker och ting ibland.
Jag hoppas verkligen det!
För jag vill ha dig så in iiiiii !!!

Sen att man inte kan svara på en jätte enkel fråga (enligt mej) är också ett mysterium.
Ja, eller Nej lixom.?
Att pratas vid två gånger är tydligen två gånger för mycket.
Det håller inte, inte för mig !
Men vet du vad, jag älskar dig !
Om vi syftat på du bara försöker så går det, jag vet det!

Sen dedär med att jag vill ha en som bryr sej om mig,
som hör av sig, som är gullig, ja you name it allt dedär.
Det dröjjer tydligen..
nästan för länge..


Nåjja nog om detta, finns så mycket mer jag vill ha ut, men jag driter i det, orkar helt enkelt inte ! Tänkte uppmunta mig själv lite med att bjussa på bilder ifrån lördagen :


image395


image396





Fredag imorgon, och jag är ledig !



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback