4 Juni

Ojoj, vilken dag. Jobbat tolv till halv nio, och herregud vad folk det har varit i körva, En sån här dag? Hallå ! Nu känner jag mig stressad som en get, men ändå sitter jag här, förstår mig inte på mig själv ibland ! Måste duscha, städa på rummer och göra lite extra fint, bränna skiva, Ja de är väl typ det. För imorgon är det brossans stora dag, Han tar POLIS EXAMEN, jag tycker det är lite tufft, har gått himmlans snabbt måste ja säga ! Så imorgon vid nio bär det först iväg till jobbet för att hämta IS och lite större skålar sen vid tio bär det iväg ner till växjö för att kolla på avslutningen och så. Sen blir det hem till jönköping för käk och firande ! Wehooo !

Igår blev det verkligen en hel dag med Elin sisådär 12 timmar, som sagt först solning sen PB Bal, sen på kvällen bio, The EYE, Herreguud ! Se den, absolut !

Näpp, nu måste ja faktiskt kila vidare !

image599
En festlig bild ifrån jobbet, Jag och Helen i Kallis. hoho !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback