21 mars

image438


Ledig idag så himmla gottit, fast mindre kul att tv:n fortfarande inte fungerar, blir så jäkla irriterad. Det är sånt som BARA ska funka när man klickar på den. Igår efter jobbet vid halv nio åkte jag hem till mammsen för lite påskmat och tårta med kycklingar på, lite påsk känsla där ja !
En fråga Hur i hundan ska raggarna klara sej ute i detta vädret hela helgen? Jag har då minsann aldrig sätt en raggare med mössa !
Ska mummsa i mig min lasange strax och ikväll blir det väl upp till Jesset på lite för fest och sedan vidare ut till B förmodligen. Om nu Chrill skulle ut och snurra. Jag har minsann läst att man bara ska vara hemma och ha tråkigt på långfredagen, meen Heeey, varför det?

Eftersom tvn fortfarande inte funkar så har jag faktiskt sysselsatt mig med att tvätta idag, tror det eller ej !
 
Helen från jobbet ringde nyss och bytte lite pass med mig, måndag :
sju til tre istället för tolv till sex, Hurray tänkte jag först ! Fast sen kom jag på att det är ju pyjamas party på sönda?! Men ack ack det får gå! Antingen får jag hoppa det helt eller vara trött på måndagen, som jag kommer vara hela helgen eftersom jag börjar tidigt, nu när det är Påsk och allt !

Inget mer vettrigt nu !

Hörreni raggers på med mössorna !


Kommentarer
Postat av: malgot

ne men neee klart du ska komma på lörda!!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback