19 maj

Och ja, Jag lever ! Så jäkla trött bara så jag vet inte vad ja ska ta mig till? Slagga lite kankse? Bra tänkt !
I lördas vart de ju årets vårfest med IKEA, och hej hoppsan vilket ståhej ! Dagen började med jobb till tre, sen hem och skynda fynda för att åka vidare till Tina på förfest och sen vid sju buss upp till IKEA ! Inga direkta skandaler faktiskt, men hur kul som helst ! Maten va ioförsej usel, live bandet vart dö bra " 036 schalallala !" Blev anmäld till kareoke tävlingen,gaah ! Jag, Klara och Madde, slutade väl med att ungeför halva resturangen vart på senen och sjöng och stojjade sen, kommer dock inte på vilken låt vi sjöng? Någon sån där vanlig, typ fångad av en stromvind eller främlig ! Fick iallafall ett pris för det, ett rivjärn, höhö. Som det spelades luftgitarr på sedan för fulla muggar. Fick också en mössa ifrån bandet, 036. Annars? Vissa var kalas fulla, vissa ramlade och blödde massa i ansiktet, andra höll sig lite mer på mattan, vissa klädde av sig och ja kan väl fortsätta...

Annars har ja inte gjort alls mycket, jobbat hela helgen och idag. Imon är jag ledig ! Tjohooo ! vad skönt ! 
Ska klippa mig också, gaah vet inte om jag gilalr det? En frisör som jag inte haft innan, känns lite sådär? Fast det är jäkligt skönt efteråt ändå, en meter hår mindre inprincip ! Blir en svänga på stan med Emilia också, shoppa presenter !  

Yes, dags för duscha ! shooo !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback