20 maj

Dagen har varit kalas bra ! Blev först en lunch på sir simons, inget gott där idag så det fick bli pizza för min del, fast de är ju inte heller helt fel :) ! Gick sen till subway en svänga, vart annars? Mötte upp Millan och Johanna sen och köpte prelle till Annie, hoppas den blir bra lite svårt de där med prelle ibland. Iallafall efter det blev det dags för klippning och allt som hör de till, så nu är jag fresch igen, hoho ! Skönt att få iordning på ruffset lite. Elin, Malgot och Angelica kom och väntade på mig medans mitt hår skulle klippas klart, gick sen en snabbis till ja, Sub efter det trallade jag och Elin vidare hem till Torpa !

Och nu ska jag nana, så jag orkar en heldags jobb imorgon ! Sovmorron, glidigt !

Jag diggar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback