27 oktober

Dålig update i know !!

Men gisses vilken bad day jag har haft/har, mår så sjukt dåligt, har inte den blekaste aning om varför. Det va knappert att ja orkade jobba hela dagen idag alltså, applåder till mig ! Med en sitt paus i omklädnings rummet och en promenad till apoteket så överlevde ja trots allt ! Men vad får man för det? Ja inget mer än pengar antagligen !!

Min helg har varit mys, farmor lilla fyllde sjuttio bast !
Så vi har firat henne tors-sön, hela släkten sammlad lite utanför stockholm.
Hittat på lite olika grejer att göra, åkte ribb båt över till en Ö på torsdagen, övernattade där på en Ön som är utan el. så de vart värmeljus, ficklampor, utedass och pannlampor som gällde !! Jätte mysig ö verkligen, på sommaren hade det varit toppen is nådd, de va jätte bra nu med eftersom vi hade hyffsat väder, men en dag räckte utan el.
Åkte ribb bår igen över till fast landet på fredagen vidare direkt till ett spa där vi bara göttade oss med frukt, bubbelbad, bastu och vin m.m lite behandlingar ocskå. vidare till placet vi skulle bo fre-sön. På fredags kvällen blev det mat och lite fest, lördags kvällen hade vi hyrt en restaurang att vara på med mat och en massa alkoholhaltiga drycker, blev dock bara några cider för mig hela helgen, jag höll mig i skinnet !!

Jag längtar ihjäl mig till en viss sak, ett visst datum, de ska bli otroligt kul och spännande,
men vad de är kan ni vänta med att få veta lite till, de gör väl inget eftersom ni inte vetat något föräns nu?
De blev lite komplicerat där kännde jag men iallafall !!

Hoppas ja kan jobba imorgon ! Hatar att sjukanmäla mig till jobb, bara sjukanmält mig två fjuttiga gånger tro ja på mer en ett och ett halv år ! applåder igen !


På onsdag åker denhär tösen till england, kommer sakna dig hun !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback