14 april

Ledig idag, skönt att sova ut ! För engångs skull vaknade man inte tidigt bara för att man är ledig.. Ska strax göra iordnig mig en smula, lunch med Lisa står på schemat vid halv ett, eftersom det inte är någon strålande sol eller uteserverings väder så får min lilla plutt stanna hemma idag, han får ju sitt äventyr ikväll när vi ska på kursen i tre timmar ! Måste ända tid på min ansiktsbehandling som jag skulle unna mig imorgon, eftersom jag ska jobba istället ! Hrmf, måste inhandla mig ett par vantar till kvällen och kang jang (de brukar hjälpa mig de få gångerna jag blir förkyld, gott är de också) ,


Här har Lisa på sig sin ring som hon gjort själv, syns kanske inte så väl just här,
Men hon gör egna smycken, och jag väntar ivrigt på mitt halsband som ja beställt. tihi !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback