28 december

Hej puddingar !

Allt bra? Alles gut? Här är det kanon kula ! Jag har precis kommit på att när man jobbar, så spenderar man verkligen hela sin dag och sin vakna tid på IKEA.. Sisådär 11 - 20.30, det är banemej hela dagen för mig ! Ändå lyckas man har humöret uppe? Måste vara för det händer så mycket knas på vårat lilla jobb ! Idag tio minuter innan stänging, på nystädad golv, så spilldes det ut nästan en hel gryta med varm gräddsås på golvet ! Men peppar peppar ta i trä, det vatt inte jag ! Vi har en annan klantnisse på jobbet mer sörrö. Sitter just nu och svingar lite till The Baseball, riktigt svängig musik alltså, ta dej ett smak prov här:


 

jag gissar just nu på att maria svingar en bit på huvvudet och att tarzan snart få stå ut med lite knäpp dans där hemma ! nå?

nyårnyårnyår, jag tror banemej jag bara ska ta de hyffsat lugnt, faktiskt ! Jag hade en sån toppen bra juldag så det nästan räcker för mej ! Tihi !

Jag är redo .

Kommentarer
Postat av: Anonym

FYFAAN VILKEN GOING! haha bästa nånsin.. Nu jävlar e det fest här hemma ska jag säga dig! Woohooo =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback