19 februari

Igår va ja ledig, så himmla skönt  ! Blev en fika med Lisa och Lena på winerkonditoriet, världens äckligaste varma choklad ! Iallafall den ja fick, vet inte om de alltid är så där, men den va helt vattning och smakade verklgien inte choklad ! usch ! Blev sen några svängar till ÖB och Solåsen. Timba fick lite nya grejjer, en ny svart filt, som han har lika dan i grön, en leksak och godis ! Jag själv köpte mig inget, hrmf.. Sen blev de bara chill med Lisa hemma hos mig, glodde lite tv, tjitchattade, promenix med timba, sen frammåt kvällen unnade vi oss max, chilicheese ! Mumma ! Vid nio var maria på hugget ! Men jad dissade fest igen, va fasiken är de med mig? Jag har väl inte gått och blivit en torris? Naj Naj !

Nu ska man strax bege sig till work igen, jobbar bara halv dag idag, kvart i tre till halv åtta, skönt ! Fast ltie segt eftersom de är tok lite folk ! Ska lämna timba på torpa också, vi ska slagga där i natt ! Så vi hörs tomorroow !


En bild på Kajsa óch min lilla timba ! Inte lätt att fånga en bra bild på dom..

Kommentarer
Postat av: malgot

erkänn att du ångrar dig nu surapan? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback