2 februari

yeeeej, äntligen har internet ploppat igång igen, inte funkar på helaste helgen, jävlar vad lack man blir då ! O nu när jag tänkte gå och lägga mig, då vips så loggas ja in på msn, och heeey internet funkar !! Så man får väl passa på att sitta lite här medans man kan.. Timba ligger och sussar i mitt knä nu, "morfar" har varit och köpt lite nya grejer till honom idag, daddy alltså ! Ett nytt kopper, ett sånt där långt som dras ut och ett rexlex med inbyggd lampa, så ny syns iallafall timba i mörkret när vi är ute och traskar, men jag då? Inte äger jag någon reflex, inte får jag någon heller...

Super gottit väder i helgen ju, och jag var ledig !! Försökte ta ut timba på långpromenixer, han brukar ju inte vilja gå så långt, han vill alltid kunna se huset, min lilla fjant :). Men nu gick vi rekord långt ! wohoo ! Framsteg !

I lördas blev det utgång, med förfest hos Maria, mycket trevligt både där och på ollan ! En lite knasig sak hände, haha men de behöver vi inte dra upp här :) ! Snurrade även runt hela lördan på a6, media markt och letade efter en kamera till mig, men min lilla skatt som jag hittat på internet finns verklgien inte i någon affär, de suger lite, antingen får de väl bli borås eller helt enkelt hitta mig en ny skatt? vi får se vi får se... Fann mig iallafall två super fina örhängen, med Peace märket, som vanligt kunde ja ionte bestämma vilken färg, så de fick bli båda, jag brkuar ju vara en höjdare på att slarva bort saker och ting, så de va lika bäst !

Hopp om man skulle ta och sova nu så som de var tänkt och hålla tummarna för att internet funkar imorgon igen?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback