13 januari..

Kankse dags att skriva lite om min tokiga kalas helg? Jag som va så nöjd sist jag skrev att jag bara skulle vara hemma på fredagskvällen, de va inte länge de varade? Till tio tiden kankse, sen begav jag, maria och Jocke oss till Tommy på österängen på lite homeparty, de va massa trevlans :) ! Ingen tidsuppfatting som jag har så har jag inte en aning om när vi åkte hem där ifrån, men det blev iallafall efterfest hos maria, igen ! Och ni vet ju vad som händer där, att klockan tickar på snabbare än vanligt, haha ! Så vid cirkus tio i fem kom jag hem, och jag skulle upp för work vid halv sex, ynkla 40 minuter skulle jag få sova, men de blev längre än så tyvärr.. Jobbet fick ringa och väcka mig vid åtta, gisses vilken panik jag fick dååe, upp helt yr vaken stressa ut till taxin som fick köra mig till jobbet, man ska väl sätta lite lyx på vardagen eller vad är de folk säger? Så jag var faktiskt där uppe tio över åtta, bra jobbat för en sån som mig ! Jevla jevla man får verkligen inte försova sig typ när man börjar sju, nästa börjar inte förens vid åtta och de är på morgonen man måste speeda i 110, men vi hann jag och kläär, klart vi gjorde.. Vart hyffsat lungt på jobbet sen, och jag var segare än vanligt. Hem för att duscha fixa sig vila i tjugo minuter sen åka till Lisa innan vi åkte vidare för att käka på twin, super god mat verkligen och mega bra sälle, åkte på mellan fest till Lisa innan de var dags för ollan, klackarna i takert även denna kväll på olearys !! Tur att jag var ledig på söndan, så jag fick lite av min skönhets sömn iallafall. Och igår hade jag något att garva åt helaste dagen, fick ett mess av klara på morgonen " haha jevla jevla jag lyckades idag, rasm fick ringa och väcka mig också"! haha, hur stora är oddsen att båda försover sig samma helg när det aldrig händer annars?, haha. Tur vi har lite äldre män som kan ta hand om oss ungdommar som är ute och svirar in på små timmarna !

Hepp, nu orkar jag inte skriva mer idag, klockan är aldelles för mycket för såmthär..


Bild från marias happybirthday firande, happy birthdag sweet twentyone...
Vi är lite bättre än alla andra, inte sant?


Nathalie hade lagt upp massa nya smarriga lama kort på face :D, haha.

Bye


Kommentarer
Postat av: Nahtalie

OH JA! Om jag har. Haha. Och det var ändå inte alla.

Haha

Postat av: Jojjo

nu får du ju uppdatera lite oftare här så jag fortfarande kan hålla koll på dej:)

2009-01-20 @ 14:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback