13 mars

Hej allesammans ! Ledig idag, och ja har lite att stå i känns de som, bara att ja aldrig orka ta tag i saker å ting ! Ska iallafall pallra mej upp till a6 till systemet, skulle behövt tralla in en sväng på ikea och köpa galgar också så ja kan få lite iordning på min gradrob ! Men ikke funny att gå där och strosa runt alone, alla jobbar ju :( ! Så får väl hoppa över den saken iallafall ! Sen måste ja tralla en snabbis på la stada och köpa mig nån vit överdel, som ja kan ha till min fin fina kjoool ! Måste städa idag med, daddy kommer ju hem ikväll =), så han slipper komma hem till ett rått bo ! Njae så farligt är de ju inte !!

Ikväll vet i sjuttsingen va ja ska hitte på? Jag och fino vino??
Är ju ledig helaste helgen till och med ! så någon ting borde de väl bli, maria?

Jag har fått ett skummis medelande på face också, eller skummt å skummt, något som jag inte hajjar iallafall, eftersom ja har minne som en guldfisk, så kommer ja inte på vad det kan handla om? Fattar inte hur ja kan ha så sjukt dåligt minne, De är lite jobbigt faktiskt ! Ska ja lixom svara " klart vi kan hejja på varann, ja vill ju vara din vän också! " När ja äns inte kommer ihåg varför den personen skriver så till mig ? Måste nog ta ett litet snacksi med Elin, hon kanske har minne och vet varför ! Knas dehär !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback