8 maj

En liten liten mini smula bättre idag, klarar/orkar iallafall att röra på mig, inte illa ! Eller rättare sagt jag måste röra på mig idag, måste pallra mej ner på stan, köpa lite skit, växla lite money, lyxa sej lite på hudoteket och maybe en liten kaffe med Malgot ! Vi funderade på lite vin på hennes balkong också om de va fint väder, men de är de ju inte, så de får väl bli innanför balkongen isånnafall ! haha !

Hepp, måste väl hoppa in i duschen och fräscha opp mig så gott ja kan !
Måste jobba imon med, aaau ! Hade helst av allt velat va hemma å kurera mig lite till !

Typiskt med, mitt pass har fasen inte kommit!  HELL ! Så jag får väl punga ut med tusen spänn till ett sånt där provosoriskt pass jävel, kommer ju vara nervös änna tills ja kommer fram till hotellet med de där jäkla passet,!
Aldrig mer säger ja, från och med nu ska jag börja tänka lite innan :) ! Försöka iallafall !

Tjaobella !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback