Skin skin som den sol du är !

Hej mina godbitar!
Nu vatt det ett tagsen igen, och jag kommer knappt ihåg vad jag gjort det senaste ! Men idag har jag varit och hämtat min lilla plutt, såå jag saknat honom! Han har varit borta i en och en halv vecka cirkus ! Mys att ha honom hemma igengen :)! Vi ska åka upp till hund klubben senare, och släppa honom lite lös och träna en bit! Ska bli kul! hihi, se om han fortfarande lyssnar, förmodligen inte, de va ju mega längesen jag tränade med honom!
Såg att dom hade agility träning imon, någon prov omgång tror jag, det stog iallafall ingenting om pris och så stog det att "alla är välkommna". Det borde ju min lilla plutt ingå i de där "alla".. hade varit galet skoj, men då måste man kunna jobba med en lös lydande hund, det är ju inte han kanske! Typiskt !

Ledig idag iallafall, och skolen skiner ! Wohoo!
Håller på med en massa tvätt och tvätt och städ! Inte lika roligt ! Men skönt när de är klart!
Ska ta mej ut på en promenad nu, i solen!

På med solbrillorna! Watch out !

Är han inte för underbar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback