Bakdag ala Linda

Idag har jag varit ledig, likaså igår ! Då vatt de först hämta min lilla bus hos morfar, sen vidare direkt till Momo för kalas ! Middag plus tårta, yummi !

Idag har jag städat, tvättat, strykit gardiner, BAKAT en massa och gjort tacco paj, och diskat en himmla massa med! Blir mycket disk efter tre olika sortes kakor ! Haft en mys dag för mej själv helt enkelt, eller mys och mys, men jag har hunnit med en hel del faktiskt :) !

BAK I BILDER !


Började med att baka mashmallow muffins :



Sen Bums in i ugnen i tjugo minuter sisådär !! Har ike smakat på dom än dock !
Men visst de aldelles aldelles underbara ut ?!

Sen blev det vita choklad bollar, jag säger bara mummms !

Inte smakat på domma heller ännu, jag blev helt propp mätt i magen av allt bak !
Lite små smakprov föll ju ner lite här och var !
Men om jag lyckats med dehär, så är de galet goda ! Det åter står och se !!

Sen blev de Hallongrottor : Eller ja (skulle bli)
Före ugnen :

Efter den förbaskade ugnen:

Men de ser ju hemma gjorda ut iallafall aiiight ?

Later.
 (Förmodligen eftersom min tv inte funkar? Knasit? Så har en massa tid över, som ni märkte på min dag)


Kommentarer
Postat av: märy

tjohoo vilken liten husmor du blivit helt plötsligt hihi :) ge mig recept dåååå.. jag vill med baka =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback