dunka mej gul & blå.

Sikken kalas bra dag dag jag har haft, Det var Fiiint väder!! Jag och Timba har varit ute på äventyr i tolv timmar nu, ifrån klockan tolv till tolv, han är en aningen trött nu, för mycket av det goda helt enkelt!

Började dagen med Picknick med Natta och Hundarna, mackmakeriet macka och rocksjön! Mysmys, trippade vidare till Molly och Nelly, chihuahua kalas, de va såå tokiga i varann allihopp, sötnötar! Sen vart jag baby sitter för Naldo ett tag, då begav vi oss på fika med malgot och Tindra! I sooolen, sikket toppen väder det har varit idagdag! Wunderbart! Blev sen staden en svänga, visar mina underbara köp imorgon, barn avdelningen i löööw, kanske att tshirten va något för stor ändå, så kanske byter till mindre i morgon, jag få se, den kankse krymper i tvätten?! Min beslutsånget jämt jämt, jag blir så trött!

Blev sen FW med malgot, vi kännde att vi vatt tvugna att passa på, när det ändå vatt fint väder, man vet då aldrig när de försvinner, imon troligtvis..kankse kanske inte. Annars räcker det tills imorgon också.

Sikken kalas dag och Kalas kväll, jag har hunniiit med sååå mycket,
fast inte det jag skulle gjort, de jag borde gjort ! Meeeen, vem prioriterar inte vänner framför städning och fix?



Cyaaaa, i don't wanna be yaaaaaaaaaa !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fw? :)

2010-06-16 @ 17:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback