Trubbel och Snubbel!

Gaaah, min msn trubblar, jag kommer verkligen inte in, och det är såå sjukt irriterande! Mest för att jag inte kan kolla min meejl. Äntligen vunnit auktionen på Tradera, och nu kan ja inte betala fort fort bara för att ja inte kommer in, typiskt !! Alltid äre nåååt !Buhuu !

Jobbat hela helgen, har gått kalas kalas, roar mej med smaskiga nyheter lite här och var =). hoho ! Maria, morsan kerstin och Tindra va på ikea i lördags, de satt där hela långa dagen inprinciiip, eller ja ifrån 11 till typ 4, galet galet! Jag vill också vara mamma ledig och bara glassa, fy fasen va gott ! Speciellt om man har ett sånt barn som Tindra, som är super duktig, tyst och snäll ! Hon för lite knasiga ljud emmellanåt, men de är bara sött!

Snaaart kommer Daddy och P hem, wohooo ! Jag är redo, städat och klart! Till och med fyllt upp kylen en bit, fyllt å fyllt, men lite mjölk, juice, smör, skinka, frukt och bröd iallafall! Så han slipper handla nu på momangen, och kan vänta tills imon lixom! gräjt!

Sikken go helg jag har haft =)!

Håller på och framkallar lite bilder, igen... Kunde jag inte nöjja mej med dom ca 500 jag framkallade nyss lixom? Nej nej, men sikken tid det tar att välja ut och ladda upp, pjuuu ! Ta nog ett par dagar dehäär!

Malllan och Tindra !


Kommentarer
Postat av: muskelmäry

nämen där e ju lilla familjen jaaa haha domma bilderna vill jag med ha juu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback