Upplev mer !

Tänkte nu göra min efterlängtade uppdatering !! Kors i taket !

Helgen har varit tipp topp, bestått mesta delas av jobb och att umgås med mina underbara vänner och min lilla bus! Fredagen spenderades hemma hos Maria, blev hem bjuden på käk och lite annat smått och gott! Dock blev det en tidigt kväll, då ja skulle upp med tuppen och jobba i lördags!
Håll i hatten vad mycket vi hade på work i lördags, (hatten är huvudsaken) !
Lördag kväll vagtt man hembjuden på Tjej middag hos Patay (Magnell, eftersom hon numera är gift) Men för mej kommer hon alltid vara Patay! Taco paj och en massa olika goda viner och trevligt folk! Super mysigt! Blev utgång, inte till karlssons sommar fest som de va planerat för kön vatt miiils lång, så vi fick nöjja oss med olearys! De dög gått och väl också!

Sitter och kollar på Top modell finalen nuu,, kom precis på att den va idag dag, oooch nu är de snart avgörande! Hoho, spännande ! Nicole vann!!!!

Mina nya skor, jag älskar dom ! Dock blev ja en bit besviken, för det saknas pärlor på den ena skon så det blir lixom mellanrum, och nu är dom slut i min storlek, så typiskt!! Vet inte hur jag ska göra, om jag ska behålla dom ändå? Eller inte? gaaah, mig dont know!? En liten bit förstora med, men de går ju alltid lösa..

( En slarvig slarvig bild, och bara tre målade naglar, haha, får ta en bättre någon annan dag)


Three days off !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback