Biltårta ala Theo 3 år 7/3 !

Börjar med att säga en massa massa Grattis till Theo lilla bus ! Som har sin storstora dag idagdag, Han fyller redan tre år, tiden går så jäkla galet fort ! Har varit på kalas hos morsan nu ikvällsingen, eller vid fyra ! Men precis hemkommen typ ! Tårtan gjorde Succseee ! Theo blev sååå sååå glad för sin bil tårta ! Han sa att ingen annan skulle få smaka, och att han skulle äta upp allt själv ! Så fort någon tog en bit tårta så sa han lite lessamt gullit , neeej nu går min bil sönder igen ! Haha han är så så söt !

När folket hade åkt, så blev det yatzy! Denna söndagen igen, maxi yatzy denna gång, lite små kul faktikst ! Mitt å morsans nya söndags nöjja kankse? Haha.

Lite pics på tårtan ala Liiinda :



Registrerings skyltar, Framsidan TRE, för att han fyllet tre år,
Baksidan 7-3, för Sjunde Mars !


Den har ju sina skavanker här och var, men de är marcipanens fel helt enkelt, eller kavlens, eller minsta möjliga mitt fel kanske kankse då ! Men de va ike det lättaste minsannen !

Nu måste ni alla läsare, kommentera å säga vad ni tycker !!
Fniss Fniss !


Kommentarer
Postat av: angie

WIE !!! Hur fin som helst gullunge :) What's up with dig ? :)

Postat av: Äliiin

gud vikken fin tårta.. gör du en likadanner till mej i rosa? :P

2010-03-10 @ 16:35:00
Postat av: Nina

JÄTTE FIN!!!!!!!! hur lyckades du så bra?

Min son fyller 2 på lör och jag vill göra en biltårta till honom men vet inte var jag får tag på tex marsipan i de färgerna som du har använt?? Det är snart så jag hoppas du hinner läsa och svara :) hejsvej



MAILA mig jätte gärna

2010-04-12 @ 22:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback