Panik.

Ibland får jag sån panik ! Om att jag känner mig så fruktansvärt ensam ! Och att Alla alla andra är så himmla lyckliga med allt och alla har det tipp topp, hela tiden ! Att alla andra har det så mycket mycket bättre än mig ! (Vilket jag unnar alla mina vänner, huvudsaken är att de mår bra och har de bra) Greps av en sån panik nyss, då man bara mår fruktansvärt dåligt helt plösligt och man känner sej totalt ensam, ensammast på jorden ungefär. Och man börjar typ lipa direkt, utan någon speciell anledning egentligen !
Bara för att man känner sej ensam...


Jag hoppas du mår bra.


Kommentarer
Postat av: märy

nejnejnej nu ska vi va glada. fikelika nån dag tycker jag så kan vi va ensamma tillsammans =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback