One day off!

Nu är det tre dagar och 18 timmar sedan jag uppdaterade ! De kallar jag inte bra update!
Alltså har fredag, lördag och sönda gått.. Lite måndag nu med ! Men har iallafall haft en bra och återigen lugn och sansad helg, de är lite av mitt nya jag :), tror jag ! I lördags blev jag bjuden på good mat ! yuaaamii!  Thanks!

Måndag idag dag och jag är ledig! Himmla härligt ! Det blir en promenad runt munksjön om nån timme! Och en fika ala sandys skulle jag tro! Ska försöka hinna/orka sola innan dess med, de vatt gaalet längesen, och nu har jag tappat hela min australien bränna bara för det, typiskt!

Två tröjjor på väg hem till Timba.. hoppas dom kommer imon =) ! Och hoppas de är fina och passar !
En vit med en döskalle på ryggen, och en röd svart som de står angel på! Måste ju skämma bort min lilla bus lite!


jag och underbara ciz från göttlaaaboorg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback