Pictures 3.

Är han inte för söt?






hihi.
(jag är för himmla bra fotograf alltså)

Precis hem kommen nu, var först å lunchade med bror, Mor & Theo bus! Efter det har vi varit i friadagen nårga timmar och bara lekt och suttit i solen å käkat glass! Jag ångrar bittert nu att jag inte hade med min kamera, hade kunnat få galet fina kort på theo där! Typiskt, jag måste börja ha med mig den oftare, det är ju otroligt kul att fota! De hade en mega kul lekställning i friadalen, typ ap berget? AS KUL! haha, måste dit å tävla med någon i min egen ålder snart! hoho.. sikka roliga leksaker de finns!

Nu ska jag nog vårstäda lite, om jag orkar.. har ju inte hunnit det på mina tre lediga dagar..
dom har bara flygit förbi i en väldans fart!


Kommentarer
Postat av: mallan

kanske bud på att utmana dig i apbergsklättring nån dag då din fis? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback