Friday it is!

Och som sagten Timbad födelse dag, hurra hurra hurra!
Så tillbringar kvällen med honom OFFCORSE, just nu äter vi polly och kollar på se upp för dårarna!

Haft kalas mycket på work idag, tre personer kort och söndrig diskmaskin! Stimm som satano! Men de gick bra till slut ändå då! Trots att jag fick vara Line (portoneringen), Buffe och Ansvarlig samtidigt en längings fredag !! hoho ! Inte nog med dagen man haft på woork ! Så märker jag på bussen hem att ja antingen tappat min hem nykel eller så ligger den kvar på work, tyyyypiiiskt! Försökte få tag på daddy, fick tillslut tag på honom, så de vatt att traska i regnet tilll jungeltaaahi! Herre min köörs!

Föressten! Timba har fått grattis kort på posten idag, haha ! Galet sött !
De vill jag med ha?!

Upp med tupp imon, dags för work imon! yttiligare två personer kort! Va sjuttsingen har vi aldrig någon persoonal förför? kans kans! kommer vara galet mycket imon, så bäst att vara pigg som en läärka!

Ha en trevlig fredaskväll allihopppaaa!
Ni kommer va baiks imon, de kommer inte jaa, hahahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback