GOD JUL!

God Jul alla mina fina!! Hoppas ni har en underbar dag med nära och kära !!

Jag har haft två tipp topp Julaftonar igår och idag.!! Med en massa massa mat, massa godis, massa paket och trevligt sällskap!!Timba min lilla bus är också mycket nöjd med sina paket. Sex stycken knåpade den lilla rackan ihop. Medans ja tog täten med cirkus 23 stycken! Mycket bra mycket bra!! Jag har nog varit lite snäll iår trots allt!

Blev lite överraskade i morse när det hängde en Jule strumpa med två paket i på min dörr :). Det är nog den första julstrumpan jag har fått :)! 

Det va den Julen för iår, nu ser vi fram emot nästa år. Bara 365 dagar kvar till dess, de kommer gå fort fort fort! Tills dess ska jag vinna några miljoner så jag kan skämma bort mina nära och kära så in i! Wish me luck!!

Hoppas ni får en fortsatt Trevlig Jul!
Nu är det snart dags för Svensson Svensson, det är ju ett måste! Och sedan sällskaps resan.

Men först ska Timba få sin Julmat :)!


Den årliga snögubben stog på plats även iår!
De är ju för roliga Farmor & Farfar. Eller Famå o Fafa som man säger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback