Söndag!

Så nu är min jobbhelg över, galet vad helgerna flyger på fort!!
Jag har vunnit två biobiljetter på work =)! Tror jag iallafall?! haha! Den om gissade närmast på våran försäljning i lördags vinner, och ja känner att ja va grymt nära ! höhö. Så hoppas hoppas!
Undra vem som ska bli den lycklige att gå med mej?!

Har precis städat lite nu, så jag slipper göra det imorgon på min lediga dag :)! Kanon!
För imon har jag fullans upp! Måste åka till a6 och köpa hundmat till timba, sen inhandla mej lite prylar till LONDON (shampoo,tvål, strumpbyxor osv), Växla pengar, Full ladda båda mina kameror & tömma minneskorten, Betala räkningar, Tvätta, Hämta resväksan hos Mamma och kanske åka och lämna Timba?! Eller om ja gör det på onsdag. Hade gärna viljat hinna slinga håret också, men de hinns väl inte med. För somvanligt är ja ute i sista sek, så omöjligt att de finns tid på min salong i möra?! Men värt ett försök!

Hoppas på att få naglarna lite halv fixade med innan Torsdag, annars får ja ta det när ja kommer hem! Har kommit på en ypperlig ide som ja ska göra, eftersom vi ike få har lösnaglar på jobbet! OCh nu ser mina naglar ut som skit, så nått måste göras!

Ikväll blir det bara mys framför tvn. Solsidan och BIGBROTHER sappat med Wallander i pauserna! Kanske lite besök också, kan man ju alltid hoppas påpå :)

Nu dags att boka bus till GÖTEBORG!!


Två muppar som sitter och häckar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback